Sabtu, 12 September 2009

semalam puyer hal

semalam dah lah aku bgn lambat.. klu 12 baru nak bgn..
memang petama lagi aku bgn paling lambat..
pastu aku g mandi dah tu duduk mengadap laptop... cuba buka facebook tapi katt cini wifi plak buat hal... (saja je nak bg aku naik hangin)
so...aku pun buat lah asgment yang masih terbengkalai.............
dalam kul 2 macm tu...... mata aku ni berat.... ( apa maknanya).. xkan ada hantu kot bulan pose ni........... hahahahha dah tentulah ngantuk... tapi aku baru jer bgn kot..
hahaha.....tanpa buang masa (masa kan emas) aku pun tido lah.... konon nak bgn klu 2.30 ptg tpi terlajak plak.. sampai jam 3... baru lah solat.... hehehe
pastu terus siap.. sebab dah janji dgn kwan aku nak kuar g mines..
dalm kul 3.45 macm tu......... aku dgn naik kete g lah mines.......... pegh memang dugaan besar...
penat aku.. shoping punyer shoping ( tp bukan aku yang shoping kwn aku je) kul 7 g pizza.. makan pizza.. memang giler... kenyang... pastu shoping lagi lagi sampai klu 9.oo ( lepas solat mgrib lah) leps tu sampai kolej.. g mandi terus tgk tv3.. (pesanan Dr. Normaliza) memg best citer cerekarama tu tajuknya Ana Maria........hehehe..habis tu.. aku pun tido bgn sahur pening pale.. so... xlarat.. sahur makan roti dan minum sky juice je.. hahahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan