Selasa, 15 September 2009

Noltalgia malam hari lahir ku


semalam aku ada kelas malam tau... jadi dalam kul 10 pm tu akk balik..

sampai bilik roomate kata jap g nak ajak g makan2 jap... so aku pun kata ok lah..


lepas sejam tu... aku, roomate dan aton ( adik sebelah bilik aku) pun g lah kat belakang blok (tmpt lepak2) kami pun makan lah..... mcm2 kami makn.. ada big apple, ada ayam panggang, dan roti john (pegh sedap tu)... lepas semua makan aku, kami pun sembang2..


dalam kul 12 gitu budak2 blok (budak junior baru aku lahhhhhhhhhhhhhh) call wish birthday kat aku... mcm nak nangis beb.... diaorg sipa nyanyi lagi tau....


dah tu dtg sorang lg kakk senior aku.... aku dah mcm bleh agak akan ada sesuatu berlaku pada aku tak lama lagi... tak sampi 15 minit krim big apple telah melakat kat muka aku.. krim coklat plak tu.... takpe aku sabar lagi....


tiba2 dtg plak mad nor (junior Ku jugak lah tp dia MTM mcm aku) smpi2 dia siram aku dgn air...

( aduh...........ni dah kekurangan sabar dah ni) tp nak buat cmne kan.....


balik bilik dgn keadaan basah kuyup mcm org baru lepas main hujan beb...


g mandi kena usik lagi.. dioarg amik tuala aku dala toilet.. pastu dr atas diorg simbah air lagi,.............. aduh.. nak menangis rasanya............


yang paling tragis aku.. aku baru kua bilik mandi..(masa tu dah pki bj tido siottttttttttt) diaorg simbah lagi.........aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


nak naik hangin aku pk ni hari bersejarah aku.. so aku redha jerlah......... kenangan paling indah beb........


di sini aku terterakan gambar aku yang paling terbaru ek....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan