Jumaat, 11 September 2009

jiwa ku kacau...

entahlah aku pun tak tahu.. kadang2 kita gembira sgt org cakp kita dah mcm tak betul.. tp betul kata orang dulu2.. tak salah kita bergembira untuk menutup luka yang terpendam di hati....
jadi itulah yang sedang aku lakukan.. bukan aku sengaja untuk gembira mcm org giler.. tp menutup luka dihati... aku sendiri tak tahu mengapa semakin hari semakin sakit hati ini.. jadi ketua dalam organisasi pun org tak dgr kata... sekali tegur..sekali diam .. pastu buat perangai balik... mana perginya hormat dia pada aku sebagai seorang ketua.... klu ada masalah peribadi pun jgn lah nak bwa dalam soal keje.. jadilah matang.. jgn perangai mcm budak2 lagi.. umur dah 2 dekad..takkan lah nak mengada-ngada..... tapi sebagai seorang pemimpin aku pegang kata-kata ni..... "sebagai seorang pemimpin, kita pasti takkan ada orang yang akan suka.. bila orang dah tak suka bermakna kepimpinan kita berjaya"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan