Ahad, 13 September 2009

pemergian seorang ayah.............

malam semalam ketika aku sedang melayan asgment ku. aku mendapat satu sms daripada rakan karibku yang sekian lama tidak ketemu...... namanya Nazim.. jika dikeng masa lalu, ia lah tempat aku meluahkan rasa kecewa, mahupun masalah peribadiku... segala perihal yang berlaku dia akan tahu...

malam tadi die bertayer khabar.........
lalu aku terasa pelik..... dia menytakan bahawa baru2 ini dia cuti 2 minggu kuliah kerana menjaga ayahnya sakit....

bila aku bertanya lagi barulah dia menjawab bahawa pada tanggal 15 ogos 2009 yang lalu... ayahnya telah kembali ke Rahmatullah.....
aku terkejut.......

namun, demi seorang kawan aku hanya mampu memberikan kata semangat.
jika dulu ketika aku mengalami situasi sepertinya aku diberi semangat yang sama..
lalu kini tiba masanya pula...

buat rakan ku , Nazim
tabahkan hati mu.
aku tahu kau seorang yang kuat...
teruskan perjuangan..........
aku pasti kita semua akan berjaya.....

kepada sesiapa yang membaca blog ini
sedekahlah al-Fatihah kepada arwah ayahnya ...

Al-fatihah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan