Selasa, 9 Mac 2010

@#$%&*()? episode 2


salam ukhwah....

sebelum ini anda telah baca kisah "Cinta saya yang tidak kesampaian"

kini....


2.0 Persahabatan....

huhuhhuh.. bila masuk soal persahabatan.. lagi banyak kesah yang mahu dikongsi...

maklumlah.... sahabat ni memang sepatutnya seorang sahaja.. tp sehingga sekarang aku masih keliru.. mana satu sahabat aku... mungkin kerana kekecewaan yang pernah aku lalui dek kerana "SAHABAT"......... maka aku takut hilang dan kecewa lagi..

kecewa kerana "Sahabat" memang menyakitkan........... tapi apakan daya.. semua itu harus aku lalui...


kini.... Sahabatku.....???????????
ada saje... tapi.... apa yang dah berlaku dulu dan kini.. tetap ada parut dan kesannya.....

bila dikenang satu masa aku bergerak sendiri... masa aku jatuh.. masa orang melihat aku dari jauh....semua itu ada kesan lukanya lagi....

betul kata pepatah dulu " kawan bersuka ria.. ada dimana-mana, tapi kawan kita menangis??????".............lu fikir lah sendiri..


belum lagi masuk soal tikam dari belakang..........

alahay... banyak kot... tapi semua tu pengalaman...... pengalaman yang mematangkan kita...

bukan mudah nak puaskan hati orang lain.......

tapi aku percaya... jika seorang sahabat meninggal kan aku.. pasti akan ada 1000 orang lain menyayangi aku... terima kasih kepada semua yang menyokong... semoga Allah merahmati hidup kalian....


"Bukan semua itu mudah untuk dicoretkan... selagi ada nyawa... selagi nadi ini bergetar.. selagi aku mampu..... selagi itu aku sayang sahabat-sahabat ku..... "





Tiada ulasan:

Catat Ulasan