Selasa, 9 Mac 2010

#%&*@*!?@#$%^&*()


salam ukhwah buat semua..

rasa maacam dah lama sangat blog ni tak update saya.....................eh!!!!!!!!!!!

silap blog ni saya tak update..................... hehehehe



Rasanya sudah pelbagai perkara berlaku dalam tempoh yang panjang nih.......

kalau nak ingatkan semua.. memang nak ingat.. tapi... kalau diingat pun..

semua tu dah berlalu.. dalam semua aspek n kejadian.. baik dari segi CINTA.... PERSAHABATAN.... KELUARGA.... mahupun KAWAN........


1.0 Cinta...


LOVE......hehehehehe...

malu lah plak.. hahahahhaha ( dah merah pipi ni )

OK lah.. nak dijadikan cerita.. awal sem dulu kan... ada lah sorang mamat ni yg tetiba je aku suka kat dia...

Tapi setelah hampir 2 minggu kami ni agak rapat..... satu hari segalanya terbongkar...

Tuhan Maha Adil.. mungkin itu bukan jodoh aku.. Tuhan beri aku petunjuk awal.. rupanya...

dia dalam proses mengenali orang lain... masa tu kecewalah jugak... tp apakan daya... bila hadir orang ketiga yang lebih hebat dari aku... so.... aku berundur.. dan kini... dia dah pun bahgia dengan insan tersebut.. walaupun dari jauh dan dekat aku nampak mereka.... (kecewa masih ada) tpi aku tetap tumpang bahagia..... hehehehe


dan kini... seorang lagi lelaki hadir dalam hati....

tapi hatiku belum sepenuhnya menerima lelaki ini.. kerana hati ini masih memberi harapan pada "lelaki di awl sem itu"......

dan kalau ini penghujungnya.. InsyaAllah.. amin......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan