Jumaat, 23 Oktober 2009

Peristiwa semalam menyayat hati....


sebelum aku meneruskan kisah kelas multimediaku.. aku ingin berkongsi sedikit cerita.... mungkin bagi aku kisah ni mengguris dan melukakan hati ini.. namun aku redha saje....


semalam aku terawal g duty kat Nadi (BILIK GERAKAN MTM KPZ) jadi masa tu takde orang guna komputer.. jadi aku gunalah.. nak update blog dan Facebook....


lepas buka facebook kau bukalah Blog aku warkah hidupku... aku tak tahu mengapa malam tu aku teringin nak baca blog kawan2 aku.. (sepatutnya diwajibkan baca semua) tp malam tu aku beria-ria mengikut kata hati, aku tertekan di Dashboard kat satu blog ni...


tiba-tiba............................................

alangkah terkejutnya aku... rupa-rupanya ada kisah yang menyayat hatiku.. mungkin pihak tersebut tidak memfokuskan apa yang dikatakan pada ku... namun kuat hati ini berkata, segala tulisan yang ditulis oleh tuan empunya blog tu ditujukan KHAS untuk diri aku...


aku seperti di tuduh telah merapuhkan atau memisahkan hubungan persahabatan antara kami ber....., tapi jauh di sudut hati, jalinan ukhwah yang telah terbina hampir 3 tahun ini putus begitu sahaja.. adakah kerana aku tidak lepak dan selalu dengan mereka, aku di bunuh dengan kejam begini... atau adakah aku tidak sayangkan hubungan ini...???? aku sendiri tidak tahu apa sbenarnya??? aku tahu, mungkin kesilapan itu dtgnya dari aku juga.. mungkin faktor kesibukan itu juga puncanya sehingga sukar untuk duduk lepaka bersama mereka.. tp sesibuk-sibuk aku aku tetap ingatt dan SAYANG akan mereka semua...



namun, aku redha dengan kehendak Tuhan.. ini ujian untuk ku..


kepada sahabat2 ku,

aku mohon ampun dan maaf,

jika kesilapan ini datang dati diri ini. dari hujung rambut hingga hujung kaki ku pohon kemaafan.

aku mahu kalian tahu..

sehingga hujung nyawa sekalipun, sehingga roh bercerai dengan jasad sekalipun,

kalian tetap wujud dalam diri ini dalam diari hidup ini..

mungkin kalian anggap kata-kata ini hanya mainan mulut,

tp percayalah.. ini demi Tuhan, aku berkata ikhlas dari hati ini...

salam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan