Isnin, 26 Oktober 2009

Mekar memori 22 0ktober 2009....


Salam buat semua.. ini adalah episode terakhir dalam kelas multimedia..

bagi aku dari mula aku masuk kelas ni sampai lah kelas minggu ke14.. macam2 pengalaman, memori, faedah dan macam2 lagi yang aku telah dapat..

bukan itu sahaja, malahan aku tahu erti tekanan.. kebaikan dan kepuasan dari aspek itu.... pelbagai kerenah yang kita boleh lihat bila kita dalam satu kelas.. yang paling aku tersentuh bila aktiviti pembikinan video klip.....

jika dulu , kalau kami satu kumpulan pun leps je waktu kelas, lelaki wat hal lelaki dan perempuan buat hal perempuan.. itulah titik perhubungan kami..

tpi bila wujudnya asgnment akhir kami.. wujud memori lain..
'hubungan kawan antara ahli kumpulan semakin rapat.. kita dapat kenal watak sebenar rakan kita.. kalau dulu kita nampak dia malas tapi.... sebenarnya mereka tak malas pun...

dari kelas ini juga lah aku belajar macmana nak kawal tekanan.. sebab semua asgment yang diberikan harus disiapkan hari tu jugak.. bukan sesuatu yang mudah.. tp bila kita kawal emosi dan tekanan dengan baik semua kerja akan jalan teratur....

kalau dulu aku agak buta IT.. tapi kini ilmu IT ku kini semakin mekar.. jika dulu aku hanya membuat penulisan atau karyaku hanya di dalm kertas saja.. tp kini aku boleh buat diari hidup atau bahan penulisan aku dalam blog ke atau facebook...

kini aku punya karya sudah boleh dibaca oleh khalayak umum... bukan sesuatu yang mudah untuk dibuat oleh orang lain...

buat Dr. Normaliza dan keluarga..
terima kasih atas segala ilmu yang diberikan.. halalkan segalanya...
mohon ampun dan maaf jika selama ini ada salah dan silap..
semoga jalinan ukhwah ni terbina sekukuh-kukuhnya.....

"sumur kasihku tetap mekar dalam hidup ini, mahkota keunggulanku dan segala sinar dalam hati ini terus disirami dengan ilmu yang telah terus meresap dalam jiwa ini"

TERIMA KASIH DR NORMALIZA..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan